Вівторок, 08.07.2025, 12:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Методичний кабінет відділу освіти Радомишльської РДА

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Березень » 18

Готовність дитини до школи: складові успішного навчання

 

Вступ до школи і початковий період навчання викликають перебудову всього способу життя і діяльності дитини.  Школа з її класно-урочною системою і чинними програмами ставить  дитину-першокласника в певні умови.          

Як показує практика, ці умови вимагають від дитини вміння:

  • організувати свою рухову діяльність;
  • діяти відповідно до вказівок дорослого;
  • аналізувати запропонований зразок (виділяти його з навчального матеріалу).

             Крім того, шкільне життя передбачає певний рівень

  • розвитку мислення і мовлення;
  • навичок мовного спілкування;
  • розвитку дрібної моторики руки і зорово-рухової координації; ... Читати далі »
Переглядів: 28175 | Додав: Педагог | Дата: 18.03.2015 | Коментарі (24)

Про ведення математичних записів та використання скорочень слів у початкових класах             

А.М.Заїка,

головний спеціаліст відділу дошкільної,

початкової та спеціальної освіти

Міністерства освіти і науки України

 

На численні запити педагогічних працівників щодо ведення математичних записів та використання скорочень слів у початкових класах роз'яснюємо.

 

Відповідно до Правил скорочень слів у бібліографічному описі (п.4) офіційного видання Українського науково-дослідного інституту стандартизації, сертифікації та інформатики "Скорочення слів в українській мові у бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила" (ДТСУ 3582-97, Київ, Держстандарт України, 1998 р.) скорочено можна записувати різні частини мови. Під час скорочень слів застосовують відсікання (скорочування слова вибірковим ... Читати далі »

Переглядів: 2567 | Додав: Педагог | Дата: 18.03.2015 | Коментарі (0)

Керівникам МО вчителів початкових класів

Методичним об’єднанням необхідно створювати цілісну систему методичної роботи, яка б ґрунтувалася на досягненнях науки, передового досвіду, конкретному аналізі труднощів учителів і була спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя. З метою підвищення якості навчально-виховного процесу вивчати питання упровадження інноваційних технологій як в теоретичному, так і в практичному аспектах.

Діяльність МО планувати на принципах науковості, практичної спрямованості, системності й систематичності, оптимального поєднання різних форм і методів. В центрі уваги тримати готовність вчителів до впровадження нового Державного стандарту і роботи за новими програмами, підручниками.

Дорога вчителя до професійної компетентності лежить через самоосвіту, тому необхідно дбати про забезпечення МО сучасною науково-методичною літерат ... Читати далі »

Переглядів: 846 | Додав: Педагог | Дата: 18.03.2015 | Коментарі (0)

Бовсунівська Г.Г., Трохименко Т.О., методисти центру

методичного забезпечення загальної середньої,

дошкільної та позашкільної освіти Житомирського ОІППО

 

Про шляхи формування дидактичної компетентності вчителів початкових класів

 

В процесі вдосконалення професійної майстерності  вчителів початкових класів  області формується дидактична компетентність, яка слугує базою для оволодіння методичною компетентністю.

 Формуючи дидактичну компетентність  в роботі методичних об’єднань, семінарських заняттях,  творчих групах, засіданнях круглих столів, курсового підвищення кваліфікації, самоосвітньої діяльності та інших формах методичної роботи, вчителі початкових класів ураховують:

Переглядів: 1457 | Додав: Педагог | Дата: 18.03.2015 | Коментарі (0)

“Освіта відтворює й нарощує інтелектуальний, духовний та економічний потенціал суспільства”

Національна доктрина розвитку освіти

Переглядів: 621 | Додав: Педагог | Дата: 18.03.2015 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz