Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » 2015 » Березень » 18
Готовність дитини до школи: складові успішного навчання
Вступ до школи і початковий період навчання викликають перебудову всього способу життя і діяльності дитини. Школа з її класно-урочною системою і чинними програмами ставить дитину-першокласника в певні умови.
Як показує практика, ці умови вимагають від дитини вміння:
- організувати свою рухову діяльність;
- діяти відповідно до вказівок дорослого;
- аналізувати запропонований зразок (виділяти його з навчального матеріалу).
Крім того, шкільне життя передбачає певний рівень
- розвитку мислення і мовлення;
- навичок мовного спілкування;
- розвитку дрібної моторики руки і зорово-рухової координації;
...
Читати далі »
Переглядів:
28175
|
Додав:
Педагог
|
Дата:
18.03.2015
|
|
Про ведення математичних записів та використання скорочень слів у початкових класах
А.М.Заїка,
головний спеціаліст відділу дошкільної,
початкової та спеціальної освіти
Міністерства освіти і науки України
На численні запити педагогічних працівників щодо ведення математичних записів та використання скорочень слів у початкових класах роз'яснюємо.
Відповідно до Правил скорочень слів у бібліографічному описі (п.4) офіційного видання Українського науково-дослідного інституту стандартизації, сертифікації та інформатики "Скорочення слів в українській мові у бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила" (ДТСУ 3582-97, Київ, Держстандарт України, 1998 р.) скорочено можна записувати різні частини мови. Під час скорочень слів застосовують відсікання (скорочування слова вибірковим
...
Читати далі »
Переглядів:
2567
|
Додав:
Педагог
|
Дата:
18.03.2015
|
|
Керівникам МО вчителів початкових класів
Методичним об’єднанням необхідно створювати цілісну систему методичної роботи, яка б ґрунтувалася на досягненнях науки, передового досвіду, конкретному аналізі труднощів учителів і була спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя. З метою підвищення якості навчально-виховного процесу вивчати питання упровадження інноваційних технологій як в теоретичному, так і в практичному аспектах.
Діяльність МО планувати на принципах науковості, практичної спрямованості, системності й систематичності, оптимального поєднання різних форм і методів. В центрі уваги тримати готовність вчителів до впровадження нового Державного стандарту і роботи за новими програмами, підручниками.
Дорога вчителя до професійної компетентності лежить через самоосвіту, тому необхідно дбати про забезпечення МО сучасною науково-методичною літерат
...
Читати далі »
Переглядів:
846
|
Додав:
Педагог
|
Дата:
18.03.2015
|
|
Бовсунівська Г.Г., Трохименко Т.О., методисти центру
методичного забезпечення загальної середньої,
дошкільної та позашкільної освіти Житомирського ОІППО
Про шляхи формування дидактичної компетентності вчителів початкових класів
В процесі вдосконалення професійної майстерності вчителів початкових класів області формується дидактична компетентність, яка слугує базою для оволодіння методичною компетентністю.
Формуючи дидактичну компетентність в роботі методичних об’єднань, семінарських заняттях, творчих групах, засіданнях круглих столів, курсового підвищення кваліфікації, самоосвітньої діяльності та інших формах методичної роботи, вчителі початкових класів ураховують:
Переглядів:
1457
|
Додав:
Педагог
|
Дата:
18.03.2015
|
|
“Освіта відтворює й нарощує інтелектуальний, духовний та економічний потенціал суспільства”
Національна доктрина розвитку освіти
Переглядів:
621
|
Додав:
Педагог
|
Дата:
18.03.2015
|
| |
|
Календар
« Березень 2015 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |