Четвер, 10.07.2025, 03:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Методичний кабінет відділу освіти Радомишльської РДА

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Березень » 18 » Керівникам МО вчителів початкових класів
17:36
Керівникам МО вчителів початкових класів

Керівникам МО вчителів початкових класів

Методичним об’єднанням необхідно створювати цілісну систему методичної роботи, яка б ґрунтувалася на досягненнях науки, передового досвіду, конкретному аналізі труднощів учителів і була спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя. З метою підвищення якості навчально-виховного процесу вивчати питання упровадження інноваційних технологій як в теоретичному, так і в практичному аспектах.

Діяльність МО планувати на принципах науковості, практичної спрямованості, системності й систематичності, оптимального поєднання різних форм і методів. В центрі уваги тримати готовність вчителів до впровадження нового Державного стандарту і роботи за новими програмами, підручниками.

Дорога вчителя до професійної компетентності лежить через самоосвіту, тому необхідно дбати про забезпечення МО сучасною науково-методичною літературою, оновлювати фонди методичних куточків шкіл, передплачувати фахові періодичні видання.

Важливо організовувати обмін досвідом, знайомство з вдалими проектами колег, ефективними моделями роботи, продуктивними інноваційними технологіями та створювати банки ( каталоги) сучасного педагогічного досвіду.

Орієнтовна тематика засідань

методичних об’єднань учителів початкових класів

  1. Системний підхід до формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів.
  2. Успішна адаптація кожної дитини як результат грамотної кваліфікованої психолого-педагогічної підтримки першокласників та їх родин.
  3. Наступність в діях дитячого навчального закладу й школи, педагогічне керівництво поступовим переходом від домінування ігрової діяльності до навчальної.
  4. Соціалізація першокласників. Система роботи вчителя щодо зародження дитячого колективу, особливості планування виховної роботи в 1 класі.
  5. Імідж сучасного вчителя початкових класів як професіонала, що будує навчально-виховний процес на засадах педагогіки гуманізму, толерантності й співпраці.
  6. Реалізація змісту навчальних програм з предметів інваріантної складової робочого плану на компетентнісній основі.
  7. Особливості побудови уроку  в початковій школі  як цілісного  творчого процесу.
  8. Інноваційні технології як засіб формування ключових компетентностей творчої особистості молодшого школяра.
  9. Стимулювання читання і формування у дитини навичок свідомого бібліотечно-інформаційного користувача.
  10. Здоров’язберігаюча організація освітнього процесу в початковій школі, підтримка рухової активності молодших школярів.
  11. Соціалізація молодшого школяра, оволодіння особистістю системою національних і загальнолюдських культурних цінностей.
  12. Організація ефективної просвітницької роботи з батьківською громадою. Професійне консультування й педагогізація батьків.

 

 

 

 

 

Переглядів: 847 | Додав: Педагог | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz