Керівникам МО вчителів початкових класів
Методичним об’єднанням необхідно створювати цілісну систему методичної роботи, яка б ґрунтувалася на досягненнях науки, передового досвіду, конкретному аналізі труднощів учителів і була спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя. З метою підвищення якості навчально-виховного процесу вивчати питання упровадження інноваційних технологій як в теоретичному, так і в практичному аспектах.
Діяльність МО планувати на принципах науковості, практичної спрямованості, системності й систематичності, оптимального поєднання різних форм і методів. В центрі уваги тримати готовність вчителів до впровадження нового Державного стандарту і роботи за новими програмами, підручниками.
Дорога вчителя до професійної компетентності лежить через самоосвіту, тому необхідно дбати про забезпечення МО сучасною науково-методичною літературою, оновлювати фонди методичних куточків шкіл, передплачувати фахові періодичні видання.
Важливо організовувати обмін досвідом, знайомство з вдалими проектами колег, ефективними моделями роботи, продуктивними інноваційними технологіями та створювати банки ( каталоги) сучасного педагогічного досвіду.
Орієнтовна тематика засідань
методичних об’єднань учителів початкових класів
- Системний підхід до формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів.
- Успішна адаптація кожної дитини як результат грамотної кваліфікованої психолого-педагогічної підтримки першокласників та їх родин.
- Наступність в діях дитячого навчального закладу й школи, педагогічне керівництво поступовим переходом від домінування ігрової діяльності до навчальної.
- Соціалізація першокласників. Система роботи вчителя щодо зародження дитячого колективу, особливості планування виховної роботи в 1 класі.
- Імідж сучасного вчителя початкових класів як професіонала, що будує навчально-виховний процес на засадах педагогіки гуманізму, толерантності й співпраці.
- Реалізація змісту навчальних програм з предметів інваріантної складової робочого плану на компетентнісній основі.
- Особливості побудови уроку в початковій школі як цілісного творчого процесу.
- Інноваційні технології як засіб формування ключових компетентностей творчої особистості молодшого школяра.
- Стимулювання читання і формування у дитини навичок свідомого бібліотечно-інформаційного користувача.
- Здоров’язберігаюча організація освітнього процесу в початковій школі, підтримка рухової активності молодших школярів.
- Соціалізація молодшого школяра, оволодіння особистістю системою національних і загальнолюдських культурних цінностей.
- Організація ефективної просвітницької роботи з батьківською громадою. Професійне консультування й педагогізація батьків.
|